dilluns, 19 d’octubre de 2015

Formació d'usuaris de biblioteca

Aquest mes d'octubre hem començat les sessions de formació d'usuaris de biblioteca amb l'alumnat de 1r d'ESO del centre. A la primera sessió, hem conversat sobre el que han significat i signifiquen les biblioteques en la nostra formació com a lectors i com a ciutadans. Algunes de les preguntes que ens han ajudat a reflexionar han estat: recordeu la primera vegada que vàreu entrar en una biblioteca? on va ser? quina edat teníeu?... Als comentaris podeu llegir algunes de les respostes que ens heu donat.

La biblioteca és un lloc de construcció de coneixement i aquest treball es pot fer a partir de preguntes. Us heu parat mai a pensar com es classifiquen els llibres en una biblioteca? Què és la signatura d'un llibre?. Podeu trobar la resposta clicant sobre el següent enllaç:  http://www.bibliotecaescolar.info/ACTIVITATS/index.htm

91 comentaris:

  1. "Jo tinc molta relació amb la meva biblioteca, però només amb la de casa meva. M'agrada molt llegir però només quan el llibre m'interessa. Un dels llibres que m'han fet empatizar més ha estat "Wonder" i "No està escrit a les estrelles" perquè estan basats en coses que passen al dia a dia d'algunes persones".
    Marta Encontrado. 1r ESO A

    ResponElimina
  2. La primera vegada que vaig anar a la biblioteca tenia tres anys, la primera vegada que vaig anar a l'escola, recordo que vaig llegir un llibre que feia sorolls.
    El llibre anava sobre camions .
    Jo no tinc carnet de la biblioteca.
    Els meus llibres preferits són els de la saga de Bat Pat

    ResponElimina
  3. La meva relació amb la biblioteca és poca perquè no hi vaig mai. Tinc el carnet pero l'he perdut i no tinc biblioteca a casa

    ResponElimina
  4. No m'en recordo de la primera vegada que vaig anar a la biblioteca .
    Tinc el carnet de la biblioteca però no hi vaig mai. I prefereixo llegir a casa. El llibre que més m'ha agradat ha sigut Geronimo Stilton el primer viatge al regne de la fantasia .

    ResponElimina
  5. " La primera vegada que vaig entrar a la biblioteca tenia 6 mesos, així que no me'n recordo :(.
    Jo sí que tinc un carnet, l'únic que no sé on està, però quan tinc que agafar prestat un llibre, ho faig amb el de ma mare.
    Els llibres que més m'agraden són els de la col·lecció de "Diari d'una Penjada".
    A casa de ma mare tinc una paret amb una estanteria tota plena de llibres, tan meus com d'ella. També m'he llegit "El señor de los anillos", "Los Hollister", molts de Tea Stilton i de Gerónimo Stilton.
    M'encanta llegir!! :D"

    ResponElimina
  6. "La meva relació amb la biblioteca és molt poca. No vaig mai. Abans de petit anava amb la meva germana. A casa meva tinc uns quants llibres però no m'agraden. A l'escola, anava cada dos setmanes a la biblioteca.

    TUDOR CONSTANTIN.
    1r A

    ResponElimina
  7. La meva relació és molt bona.La meva primera vegada va ser a l' institut va ser el tercer dia per fer un préstec dels llibres de lectura.He anat a la biblioteca d' Amposta per a fer deures en grup, per fer fotocópies, i per estudiar. També he fet un préstec de llibre i pel·licules.
    STEVEN 1.D

    ResponElimina
  8. La primera vegada que vaig anar a la biblioteca va ser, amb el Miquel Granell quan era mol petita. La meva mestra ens fea llegir contes infantils. Primer anava més perque ens obligaven però després m'anava acostumbrant i cada vegada anava més.Quan em vaig fer gran i ja no m'agradava tant però anava amb els meus amics i m'ho passava bé. Li vaig dir ala meva mare de treure'm lo carnet i desde llavors ara no vaig molt perque no tinc temps

    ANDREA BAÑOS
    1r D

    ResponElimina
  9. No recordo la primera vegada que vaig anar a la biblioteca, però m'agarada anar a fer els deures, quedar amb les meves amigues a estudiar. No vull agafar llibres en prestec,perque no hi ha els tipus de llibres que m'agraden . A la biblioteca del col·legi vaig agafar uns quants llibres i m'agrada llegir-los.
    Fàtima 1rD

    ResponElimina
  10. No recordo la prmera vegada,però al cole anava amb els mestres.A vegades vaig mb el meu amic Agustí a fer deures o a l'ordenador.El primer llibre que vaig llegir va ser un de Geronimo Stilton però no recordo com es deia.No m'agrada molt la biblioteca només llibres interesants.
    JOEL GUARCH 1rD

    ResponElimina
  11. Jo és que no tinc molta relació amb la biblioteca.
    Simplement vaig quan tinc algun treball o necessito 1 llibre. Jo tinc el carnet perquè abans el solia utilitzar molt, però ara ja no sé on està.

    Danae Fatsiini 1rD.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quan vaig anar a la biblioteca per primera vegada feia P5. Vaig anar amb l'escola, Quan vaig ser una mica mes gran, amb 7 anys, vaig descobrir que llegir és una de les coses que mes m'agraden, els llibres son una de les meves passions. El meu preferit es ''tretze anys de blanca'' perque es una historia de tragedia i amor amb molt de sentiments. La veritat es que qualsevol llibre em serveix, és una manera de desconecta, escapar de la realitat una estona.

      Cristina Garcia 1ESO B

      Elimina
  12. La primera vegada que vaig anar a la biblioteca va ser amb el cole.
    Recordo que quan vaig entrar em vaig impresionar al veure la quantitat de llibres que hi havien. Jo no sóc de llegir molt i no tinc molta relació amb la biblioteca.
    De la biblioteca de l'institut m'agradaria saber com classifiquen cada un dels llibres que hi ha als prestatges.
    ALEIX CABALLE
    1r D

    ResponElimina
  13. Jo desde petit he anat a la biblioteca. Els meus peres em portaven molt i em van fer el carnet. Anava molt sovint, agafava un llibre i per les tardes quan tenia un temps lliure el llegia. Va arribar un temps que no anava perquè al col.legi ens manaven molts deures i exàmens. Ara qua tinc un temps lliure vaig a la biblioteca perquè es l`únic lloc on hi ha tranquil.litat per fer els deures, estudiar o llegir un llibre.
    Aaron Garrgallo 1er D

    ResponElimina
  14. La primera vegada que vaig anar va ser amb algú, però no me'n recordo en qui. Després, les altres vegades vaig anar amb el cole, i un dia, vaig anar a fer un treball amb un grup de classe. Quan vaig anar a fer el treball, ens van maldar una mica perquè xerravem molt i la última vegada que vaig anar va ser amb la meva mare, que la vaig acompanyar a triar-se un llibre.

    ResponElimina
  15. No recordo la primera vegada que hi vaig anar a la biblioteca però hi vaig a
    fer deures amb el meu amic Joel o als ordinadors i no acostumo a fer préstecs
    però els que agafo els llegeixo molt a gust.

    AGUSTI BONET MARTINEZ 1erD

    ResponElimina
  16. La primera vegada que vaig anar va ser amb algú, però no me'n recordo en qui. Després, les altres vegades vaig anar amb el cole, i un dia, vaig anar a fer un treball amb un grup de classe. Quan vaig anar a fer el treball, ens van maldar una mica perquè xerravem molt i la última vegada que vaig anar va ser amb la meva mare, que la vaig acompanyar a triar-se un llibre.

    ResponElimina
  17. La meva relació amb la biblioteca es desde fa 5 anys que visc a Amposta. Vaig començar a anar amb amigues i a llegir llibres. Anava molt poc, 3 vegades al mes o algo aixi. Tambe agafava en préstec i unes altres vegades anava a llegir-los a la biblioteca. Avegades no anava per a llegir sino a fer deures o estudiar per als examens de l'escola. A la biblioteca de l'escola no anava molt perquè era bastant petita i no m'agradava molt: preferia la Biblioteca Municipal.


    PAULA GONZÀLEZ
    1r D

    ResponElimina
  18. Quan vaig anar a la biblioteca del poble va ser quan va ser en los del cole estavem observant llibres no hi havia molt de silenci perque tots estaven aborrotats per aixó no hi havia molt de silenci.
    Enric Casanova 1erD

    ResponElimina
  19. La meva relació amb la biblioteca no és molta, no vaig mai. A casa sí que llegeixo llibres. Ara m'estic llegint "Percy Jackson i el mar dels monstres", m'encanten tots els seus llibres perquè estan relacionats amb la mitologia.

    ResponElimina
  20. La primera vegada que vaig entrar en una biblioteca va ser als 4 anys a la biblioteca de Sabadell. Recordo que va ser amb el meu avi i el meu germà. Si dic la veritat entre els llibres de ma mare, mon pare, mon germà tenim una biblioteca a casa. A mi els llibres que m'agraden més son els de misteri.
    Sílvia Calsina 1er C.

    ResponElimina
  21. jo tinc molta relació amb la biblioteca. M'agrada llegir llibres com ara "El diari d'una penjada","jo també sóc una maniàtica",coses de xiques,amor etc... Podeu veure que tot el que llegeixo es tot de finals feliços per què no m'agraden gens els llibres que acaben malament.En conclusió m'encanten els llibres ;) i no deixaré de llegirlos

    ResponElimina
  22. No me'n recordo quina va ser la primera vegada que vaig entrar en una biblioteca. No m'agraden molt però sí que m'agrada llegir els llibres del "Capità Calçotets".
    Mohammed el Boumakhloufi, 1r ESO C

    ResponElimina
  23. Quan era més menudeta anava a vegades a la biblioteca. Ara ja no vaig tan sovint : ara hi vaig quant tinc que fer un trebal, pero encara llegeixo i m'agrada bastant.
    Soc CLARA CAMPO BORRELL 1erC

    ResponElimina
  24. Recordo que quan era petita anava sovint a la biblioteca i m'agradava molt perquè jo mirava els dibuixos i la meva mare em llegia els conteso me'ls llegien les meves germanes.
    Ara ja no vaig a la biblioteca perquè a casa tinc molts de llibres però em segueix agradant molt.
    Isabel Gurrera Millan 1r eso C

    ResponElimina
  25. La primera vegada que vaig entrar en una biblioteca va ser als 4 anys a la biblioteca de Sabadell. Recordo que va ser amb el meu avi i el meu germà. Si dic la veritat entre els llibres de ma mare, mon pare, mon germà tenim una biblioteca a casa. A mi els llibres que m'agraden més son els de misteri.
    Sílvia Calsina 1er C.

    ResponElimina
  26. Quan era més menudeta anava a vegades a la biblioteca. Ara ja no vaig tan sovint : ara hi vaig quant tinc que fer un trebal, pero encara llegeixo i m'agrada bastant.
    Soc CLARA CAMPO BORRELL 1erC

    ResponElimina
  27. La primera vegada que vaig anar a la biblioteca va ser a l'escola amb cinc anys. La mestra ens va portar i va ser molt divertit.Al llarg del temps, gràcies a la biblioteca, ja sé llegir.
    Núria Campos 1erC

    ResponElimina
  28. La meva relació amb la biblioteca es des de fa 6 anys quan la meva mare em va llegir la caputxeta vermella, els tres porquets, la bella dorment i més contes que cada nit me'ls contava.
    El meu llibre favorit és "BATPAT, el monstre de les clavegueres.

    ResponElimina
  29. La primera Vegada que vatg entrar a biblioteca tenia 5 anys. No tinc carnet perque no vatg molt al biblioteca, perque no m'grada llegir molt, Ees llibres que m'agraden son: Tea Stiltun, Diare De Greg...

    ResponElimina
  30. A mi m'agraden els llibres. Sempre anava a la biblioteca i agafava un llibre: "El capità calçotets i l'atac dels baters".
    Ivan, 1R ESO B

    ResponElimina
  31. A mi m'agraden els llibres. Sempre anava a la biblioteca i agafava un llibre: "El capità calçotets i l'atac dels baters".
    Ivan, 1R ESO B

    ResponElimina
  32. M'agrada llegir, pero ultimament no llegeixo molt perque no tinc temps. M'agraden els llibres de misteri, aventures...No tinc carnet de biblioteca ja que no hi vaig mai.

    Ivonne Gilabert. 1r ESO B

    ResponElimina
  33. No m'agrada la biblioteca perquè es avorrida.
    No m'inspira gens. només magraden els llibres de molts dibuixets i poca lletra:).
    Ainhoa, 1r ESO B.

    ResponElimina
  34. La veritat que no soc molt de llibres i de Biblioteca pero, he llegit alguns llibres (pocs) i el que més m'ha cridat l'atenció es lo de ''Matilda'' està molt bé per a nens hi nenes de 13 a 16 anys.
    Està bé, per molt que no t'agradi llegir.
    Att: Recomano lo llibre de Matilda. Natalia 1ESO B

    ResponElimina
  35. La biblioteca, a vagades, m'agrada per anar a descansar una estona quan m'avorreixo. Quan trobo un llibre que m'agrada m'entretinc molt. El llibre que més m'ha agradat ha sigut "Los sin miedo la casa encantada". Que era un treball que teniem que fer per a l'escola.

    ResponElimina
  36. Ami m'agrada llegir bastant no m'agrada esta en la biblioteca m'agrada estar tot sol.Aixi me concsentro mes i entenc mes el llibre que llegeixo jo no men recordo de la primera vegada que vaig anar a la biblioteca ni el primer llibre que vaig llegir els llibres que son:corre,noi,corre els fantasmes del palau la professora desaparisida el gran liibre del regne de la fantasia el llibre preferit va ser el coleccoonista d'estrelles

    ResponElimina
  37. A mi m'agraden els llibres perquè es com una història, però no m'agrada la biblioteca perquè has de fer sempre silenci. Els bibliotecaris sempre estan en la orella parada i amb els ulls oberts. Però hi han llibres que solen ser els que manen els mestres. El que dona calfred es quan la bibliotecària et demana els llibres que anteriorment havies agafat i tu te las deixat i fas de veure que plores per que no et maldi.

    ResponElimina
  38. La primera vegada que vaig anar ala biblioteca vaig anar em mon pare,els bibliotecaris en va fer el carnet,altres dies anava a llegir altres llibres Àsterix,harry potter capità calsotets...A casa meva ting una astanteria ple de llibres.Àsterix es el meu preferit

    ResponElimina
  39. La meva relació amb la biblioteca de l'escola anava bastant bé fins que un dia, sense voler, em vaig descuidar de tornar un llibre, i el vaig perdre de vista. El que vaig fer va ser deixar passar un temps, i deprés vaig comunicar-ho a la tutora i vaig donar un llibre meu, de casa, que ja havia llegit, per compensar el meu descuit.
    Vaig tornar-hi a la biblioteca un temps després, amb una meravellosa i de les millors mestres que he tingut, Teresa.
    Ella m'ajudava a preparar-me per a un concurs de lectura en veu alta, que hi vaig ser seleccionada.
    Actualment, la meva relació amb la biblioteca... Diré que no hi vaig molt... per no dir gens!
    Rut Panisello 1r ESO A

    ResponElimina
  40. La meva relació amb la biblioteca de petita era molta, anava amb la meva germana i la meva mare a agafar llibres en prestec, peró poc a poc amb el temps la relació amb la biblioteca s'ha fet esscasa. Quan plovia, tenia deures atrasats o examen a la següent hora, anava a la biblioteca de l'escola, peró a la biblioteca del poble desde ben petita que no hi vaig. A la biblioteca de l'escola també hi anava cada dues setmanes una hora amb un professor per a qué ens espliques el funcionament, ens ensenyes la distribució, llegiem llibres, feiem redaccions, ect.
    Núria 1r ESO A

    ResponElimina
  41. Recordo el meu gust per la lectura, quan a 5è, el nostre tutor Don David ( el qual molt bon mestre ) ens donava positius per llegir llibres de la nostra ¨ mini ¨ biblioteca, ja que eren 3 presatges de no res. Jo com que m'importaven molt aquells positius, m'en vaig passar tot un curs llegint els llibres, i creieu-me, va servir ja que sabia llegir ràpid , noves paraules, no cometre faltes d'ortografía... i sobretot els positius i conseguint així 40 llibres llegits i 9 Excel-lents.

    1r. ESO A XIJUNJIE ZHAO

    ResponElimina
  42. Recordo que als 3 anys anava ala biblioteca pública d'Amposta, perquè feien el conta contes infantil..
    A mi el conta contes m'agradava molt, hi anava els divendres,a més a més els dimecres hi anava a llegir llibres amb la meva mare moltes vegades agarràvem llibres en préstec, i la majoria de les vegades els tornàvem en retard.
    A la biblioteca del col·legi hi anava moltes vegades, sobretot per a fer deures a l'hora del pati, i també quan estava castigat.


    Marc Salvadó Garcia 1r ESO A

    ResponElimina

  43. Des de petita que vaig a la biblioteca, normalment, amb la meva mare.
    Però a l'escola, també hi havia una biblioteca, més petita que la municipal, però, igual de bonica i encantadora.
    Jo vinc de l'escola Sant Miquel de Deltebre, i allí, quan vaig començar 5è, em vaig fer ajudanta de biblioteca.
    Allí anava amb més amigues i companyes, i ens divertiem molt!!!
    En conclusió, he passat molts bons moments a la biblioteca!!!

    Olga Sánchez Gil
    1er ESO - A
    27 / 10 / 15

    ResponElimina
  44. Jo anava de vegades a la biblioteca ordenant llibres.També anava a fer els deures d'anglés i quan m'aburria.No recordo haver anat a la biblioteca de petita.Sincerament fa temps que no hi vaig a la biblioteca Comarcal d'Amposta.
    Alba 1r ESO A

    ResponElimina
  45. La meva relació de la biblioteca era molt poc. No anava a la biblioteca perquè no trobava res del que m'agradava. Perquè hi havien llibres bastants infantils o llibres per a més grans.
    Però ara ja he trobat el llibre que m'agradava.
    A mi els llibres mai m'han interessat però si tenia que llegir, un intentava posar tot el meu interes.
    La majoria d'estiu sempre llegeixo llibres per apendre més vocabulari.
    Daria Torta 1r ESO A.

    ResponElimina
  46. Em dic Anna Torta vinc de l'escola Sant Miquel (Deltebre).Nosaltres a la nostra bilbioteca hi hanavem tots els dijous en tota la classe a buscar un llibre o bé a retornarlo .

    Quan era molt petita anava a la bilbioteca cuasi bé totes les setmanes en dijous, m'agradava molt perquè els llibres eren molt divertits.

    A la bilbioteca sempre em trobaba amb un amic meu,llegiem molts llibres i ens ho pasavem molt bé.

    Anna Torta
    1er ESO - A
    27/ 10/ 15

    ResponElimina
  47. Quan jo era petita anava amb la meva cosina Gemma i amb els pares i germans cada divendres a la biblioteca a les cinc. Agafàvem un llibre i una pel·lícula i al divendres següent ho tornàvem. I quan feien contes anàvem a escoltar-los. Això va ser quan jo tenia : 3, 4 i 5 anys. Però a partir de P-5 jo vaig començar a fer contry, i ja no anava tant, però seguiem anant. A l'any següent vam deixar de anar tant, com a molt una vegada al mes, i a l'altre any, ja no vam anar més. encara tinc el carnet, i vaig, però no tant com quan era petita.
    Laura Lluís 1r ESO A

    ResponElimina
  48. Recordo que jo de petit anava casi tots els dies amb el meu pare a la biblioteca perquè m'agrada molt llegir però cap allá 2on de primaria tenia massa activitats extraescolars i ja no hi vaig anar mai mes, en canvi a la del cole les vegades que hi vaig anar va ser perquè estava castigat
    Cristian Ortí Mesa 1r ESO A

    ResponElimina
  49. Era ajudant de la biblioteca de l'escola Sant Miquel de Deltebre i anava als patis a ordenar i a fer jaleo. Llavors, cada pati, anavem a les 11:00 i ordenavem els llibres, els classificavem i els col·locavem al seu lloc. Anavem Olga Sánchez, unes quantes amigues i jo. El bibliotecari ens va fer carnets d'ajudants de biblioteca, (que el vaig perdre). Vam fer una obra de teatre del Petit Príncep per als petits, ens ho passàvem molt bé. Al final de curs, el bibliotecari ens va regalar una coca de Sant Joan i polos Magnum per la nostra col·laboració
    Ainhara Roque 1er ESO A

    ResponElimina
  50. La meva relació amb la biblioteca és, o més ben dit era bona. Hi anava una vegada al mes a llegir i cada dijous a ordenar-la, a la biblioteca del col·legi està clar. A la biblioteca pública vaig quan estic nerviós, perquè hem relaxa, també hi vaig per estudiar, o algunes vegades, a fer deures. La primera vegada que hi vaig entrar va ser de ben petit amb la meva mare per prendre un llibre per adormir-me.

    Francesc Navarro 1r A

    ResponElimina
  51. Jo a la biblioteca de la meva escola sols anava quan ens repartien en dos grups una vegada a la setmana i em tocava ''biblio'' per a agafar un llibre i també quan podiem anar el dijous a l'hora del pati per a fer el mateix. A la bilblioteca d'Amposta vaig anar fa dos anys per veure coses a l'ordenador en ma mare. Rocio Muñoz Ortega, 1r ESO A

    ResponElimina
  52. La meva primera vegada que vaig anar a la biblioteca va ser quan tenia tres any , va ser que ens van portar a vere un teatre , va ser molt bonic .
    M'agrada molt la biblioteca , m'encanta.

    ResponElimina
  53. A mi m'agrada la biblioteca per llegir llibres,quan llegeixo un llibre es com si jo fos la protagonista del llibre.També m'agrada perquè hi ha silenci si estas a casa els germans fan soroll i no te deixen llegir tranquil·lament son molt pesats.Jo anava a la biblioteca per los clubs de lectura m'agraden molt.
    Sana 1r ESO D

    ResponElimina
  54. No tinc molta relació amb la biblioteca però de vegades hi vaig. M'agrada jugar més a futbol i quan no tinc futbol vaig a la biblioteca. Quan hi vaig em sento tranquil perquè no parla ningú hi ha silenci.
    Aleix Insa, 1r ESO D.

    ResponElimina
  55. Jo no recordo la primera vegada que vaig anar. No m'hagrada molt llegir i per tant quasi no vaig. Jo prefereixo jugar a futbol o practicar algun esport. Al meu cole tenim una biblioteca però es mol petita.
    IRIS VENTURA 1r D

    ResponElimina
  56. De petita quan tenia 5 anys anava a la biblioteca,perquè els meus pares no em podien ajudar a fer els deures.A la actualitat vaig a clubs de lectura i normalment vaig per a fer deures.Tinc el carnet de la biblioteca però no l' utilitzo encara que m'agraden els llibres d'aventures.JONAIDA JAMAI 1r ESO D

    ResponElimina
  57. Jo no recordo la primera vegada que vaig anar. No m'hagrada molt llegir i per tant quasi no vaig. Jo prefereixo jugar a futbol o practicar algun esport. Al meu cole tenim una biblioteca però es mol petita.
    IRIS VENTURA 1r D

    ResponElimina
  58. Sincerament,no tinc molta relació amb la biblioteca. A mi la biblioteca no m'agrada gens, a mi m'agrada passar-m'ho be amb els amics, per exemple. De vegades vaig i em sento com a un lloc nou ja que no hi vaig gaire, però també sesta be per el silenci que hi ha. Iris Ramos 1r ESO D

    ResponElimina
  59. Jo a la biblioteca no anava molt ja que encara que alguns llibres em podien agradar no en trobava molts i anava més al pati. A més preferia comprar llibres o revistes en una llibreria ja que els llibres d'allí m'agradaven més.

    També alguna vegada comprava alguna revista que em pugues agradar. A la biblioteca del col·legi normalment només anava a avançar deures o a estudiar si teniem algun examen. A la llibreria solia comprar un llibre del "Diari de Greg" o d'algun famós que coneixia, de vegades també en agafava de "Geronimo Stilton" encara que no m'acabaven d'agradar molt.

    Aleix Treso 1er D

    ResponElimina
  60. A mi m'agrada molt la biblioteca, per a llegir llibres i contes de Géronimo Stilton són els llibres que més m'agraden.No vaig sempre sols vaig els dies que no ens toca futbol i quan m'avorreixo i no faig res.La meva relació amb la biblioteca és molt bona.Me sento molt bé per què es molt còmode, ningú crida i estan tots en silenci.
    Karim Lachgar 1r D

    ResponElimina
  61. La meva relació amb la biblioteca es una mica estranya perquè de petit no anava massa. Ara que ja m'he fet gran, quan necessito alguna informació vaig a buscar-la i m'estic acostumant a anar.
    IONUT ADRIAN NEDELCU. 1r ESO C

    ResponElimina
  62. La meva relació amb la biblioteca es una mica estranya perquè de petit no anava massa. Ara que ja m'he fet gran, quan necessito alguna informació vaig a buscar-la i m'estic acostumant a anar.
    IONUT ADRIAN NEDELCU. 1r ESO C

    ResponElimina
  63. La meva relació amb la bilblioteca no és gairebé bona, vaig avegades i quant vaig, vaig per l'ordinador o perque és una excursio i posen nota.De menut anava més sovintperque era com un lloc on desconectar, un conte, un desig.Pero ara en canvi "paso",prefereixo jugar o anara volta amb els amics.

    Iker Montoya 1rC

    ResponElimina
  64. A mi m'agrada llegir llibres, sobretot quan era petit, anava sempre amb els meus pares i de mes gran anava amb el cole, pero de mes endevan ia no anava tan sovin, preferia quedarme al carrer jugan amb els amics, pero tambe anava a la biblioteca del cole a fer prestec, quan em vaig fer mes gran ia no anava casi mai.
    Roger Simon 1r c

    ResponElimina
  65. No recordo la primera vegada que vaig anar a la biblioteca. De petita anava algunes vegades a la biblioteca amb la meva mare i algunes amb l'escola. L'any passat quan encara anava a l'escola, anava a la biblioteca a l'hora del pati a fer deures o estudiar. Actualment no vaig a la biblioteca perquè si vull llegir tinc llibres a casa i si vull buscar informació la busco a internet.
    Marta Pons 1r C

    ResponElimina
  66. Jo quan era menuda alguns dissabtes anava a la biblioteca de Amposta en la meva mare i em seia.Agafava un peluix i em contava un conte. Quan ja era més gran cada vegada anava menys. Sempre quan anava a la biblioteca m'agafava un llibre de Geronimo Stilton o Tea Stilton.

    Iris Vizcarro Sàez 1rC

    ResponElimina
  67. Sempre he anat a la biblioteca des de que era petita. Anava, i vaig, amb els meus pares i sempre que anàvem em contaven contes. El meu pare, la meva mare i jo sempre hem anat cada dos o tres mesos. M'agrada anar a la biblioteca i també m'agrada llegir. També m'agrada contar-li contes al meu germà i ell ve molt amb nosaltres a la biblioteca.

    ResponElimina
  68. Jo al principi no sabia què era una biblioteca, fins que un dia vaig acompanyar a la meua mare a porta un llibre, llavors vaig decidir llegir alguna cosa fins que ma mare tornés, aixi va ser quan em va conçaragradar els llibres. Hasta la semana pasada que vaig descobrir play libros.

    Roy Pierre Quezada Sánchez 1r ESO C

    ResponElimina
  69. Jo amb la biblioteca no tinc molta relació perquè mai m'ha agradat això de llegir, la única vegada que vaig anar a la biblioteca va ser quan ma mare va agafar un llibre i quan el va acabar no se'n va recordar de portar-lo al temps i em va tocar a mi anar a deixar-lo, o sigue que no tinc mol bona experiència amb la biblioteca.
    Paco Montero 1r C

    ResponElimina
  70. Jo de menuda no anava mai a la biblioteca perquè a ma mare no li agrada llegir. Quan vaig comensar el cole anva però ben poc perquè a mi no m'agrada gens llegir. El mestre per a que no molestes a la classe en deia què anes a tornar els llibres que habìen agafat els meus companys i així parava un ratet.



    Maria Luna Cortes 1rC

    ResponElimina
  71. La Biblioteca a mi m´agrada es molt interessant perquè puc descobrir alguna cosa que no sé i es divertit .Puc trobar qualsevol llibre que necessiti per a fer els deures o treballs i m´encanta perquè puc llegir amb tranquil·litat i ningú em molesta

    ResponElimina
  72. A la biblioteca hi vaig quan he de fer algun treball en grup o de vegades per llegir algun llibre. L'any passat anava a la biblioteca sovint perquè feien una activitat cada dos mesos: el Club de lectura juvenil, al qual participava. De petita no recordo si hi anava, però abans m'agradava llegir més que ara. .
    MARTA ROYO, 1r ESO C

    ResponElimina
  73. Bàsicament la meva relació amb la biblioteca va començar quan vam anar a la biblioteca comarcal amb l'escola. Va ser molt divertit, perquè, que jo recordi va ser la primera o una de les primeres vegades que hi vaig anar. Recordo que se'm va fer curt, perquè estava llegint un llibre i quan em quedaven dues pàgines per acabar-lo ja era hora de tornar a l'escola. Em vaig quedar amb les ganes de saber el final, però encara així la biblioteca em va fascinar.
    Eulàlia Tort 1r ESO C

    ResponElimina
  74. La primera vegada que hi vaig anar a una biblioteca vaig agafar uns llibres que m'els vaig llegir tots, pero lo que pasa es que no m'en recordo del nom del llibre pero se que me va agradar moltissim

    ResponElimina
  75. Quan entro la biblioteca, oblido el que tenia que fer i busco algun llibre interessant. Els llibres m'agrada llegir-los i sobretot entendre'ls, Es poden aprendre moltes coses i per això en tinc molts a casa. Encara que no me'n recordi de quin llibre ha sigut el primer que m'he llegit, sé quin ha estat l'últim: "Cuentos de la selva".
    Anastasia 1r ESO B

    ResponElimina
  76. Quan era menut vaig anar moltes vegades a la biblioteca.El meu primer llibre va ser el de un gat i un ratolí que es persiguien.
    M'agrada molt anar pero no vaig mai.
    El meu llibre preferit es el de geronimo stilton "el calamar blau".
    JONATAN SOMOLINOS 1rB

    ResponElimina
  77. Quan era menut vaig anar moltes vegades a la biblioteca.El meu primer llibre va ser el de un gat i un ratolí que es persiguien.
    M'agrada molt anar pero no vaig mai.
    El meu llibre preferit es el de geronimo stilton "el calamar blau".
    JONATAN SOMOLINOS 1rB

    ResponElimina
  78. No tinc molta relació amb la biblioteca. La primera vegada que vaig anar a una biblioteca va ser a 1er de primària quant els professors ens van explicar el funcionament i les normes que hi havia que seguir. Vaig agafar un llibre que, si no recordo malament era el de "la caputxeta vermella". Quan anava a l'escola de menuda anava a la biblioteca a llegir algun conte o a jugar amb els contes divertits que hi havia, quan ja era mes gran a 5é i a 6é de primària anava a fer treballs o a buscar informació i, de vegades quan al pati feia fred. Aquí al institut no vaig gaire però quan vaig m'ho passo bé. L'últim llibre que he llegit ha segur el de "cuentos de la selva".

    Paula Romaní Vidal 1erB

    ResponElimina
  79. Jo a la biblioteca vaig quasi sempre per fer deures, m'agrada més llegir a casa, tinc molts llibres, sobretot, m'agrada que siguin de música, de dansa o de piscina, m'agraden d'aventures, los llibres de Tea Stilton són els meus preferits. A la biblioteca m'agrada que em prestin llibres però, llegir-m'hel's a casa.
    Noa Martí 1r ESO B

    ResponElimina
  80. La meva relació amb la biblioteca és bona. Quant era petita vaig anar i quant vaig entrar em van agafar escalfreds de l'alegria, ho volia tocar tot, mirar-ho tot, em van maldar perquè de l'alegria vaig xillar.
    Quan em vaig tranquilitzar, la meva mare em va portar un llibre amb molts dibuixos i colors, perquè jo encara no sabia llegir. Quant vaig ser més gran anava més sovint , ja sigue per buscar informació, fer els deures, etc ...
    A mi m'agrada molt anar a la biblioteca després de un dia de nervis, perquè em relaxo.
    MARTINA PLANES 1B

    ResponElimina
  81. La meva primera vegada que vaig anar a la biblioteca va ser fa molt de temps. M´han recordo que el meu pare em va dir que si volia anar amb ell a prestar un llibre i em va donar il.lusió. Cuant vaig arribar a la biblioteca em va pareixer molt gran.El meu primer llibre va ser la Caperucita Roja i em va semblar un conte molt bonic.
    Raul Martis Hernandez. 1r B

    ResponElimina
  82. La primera vegada que vaig anara una biblioteca va ser quant vaig anar amb l`escola ,quant vaig entrar em vaig mareijar en tants i tants de llibres, em vaig posar a lleigir un llibre ,pero no em va agradar i em vaig posar a jugar amb els companys de classe i com que molestaven als altres ens van castigar .
    Tudor Mihai 1r B

    ResponElimina
  83. La meva primera vegada a la biblioteca va ser a 1 de primaria ens van dir que a la part de dalt hi havia una biblioteca. I a mi me va entrar la curiositat de que hi havia, a l'hora del pati vaig anar. Quan vaig entrar me va agradar i d'aquell momento vaig anar cuasi tots els dies, i no només vaig per estudiar, també vaig a llegir llibres no per a estar al ordinador.
    IOANA NEDELCU MARIANA 1B

    ResponElimina
  84. La primera vegada que hi vaig anar a una biblioteca va ser a primer de primaria . Quan un mestre ens va dir que podiem demanar llibres a la biblioteca i em va donar curiositat . I vaig anar a veure algun llibre infantil i vaig trobar un de els tres porquet i em va agradar moltissim .
    Jordi Navarro 1er ESO B

    ResponElimina
  85. La meva relació amb la biblioteca és bona. Quant era petita vaig anar i quant vaig entrar em van agafar escalfreds de l'alegria, ho volia tocar tot, mirar-ho tot, em van maldar perquè de l'alegria vaig xillar.
    Quan em vaig tranquilitzar, la meva mare em va portar un llibre amb molts dibuixos i colors, perquè jo encara no sabia llegir. Quant vaig ser més gran anava més sovint , ja sigue per buscar informació, fer els deures, etc ...
    A mi m'agrada molt anar a la biblioteca després de un dia de nervis, perquè em relaxo.
    MARTINA PLANES 1B

    ResponElimina
  86. Jo quan era petita vaig anar a la biblioteca amb l'escola i ens van explicar com es feia el préstec. A continuació vaig agafar un llibre però no me'n recordo. L'últim llibre ha sigut "Matilda".
    Trinidad Moreno, 1r ESO B

    ResponElimina
  87. La meua relació amb la Biblioteca d'Amposta és bonica. Hi vaig anar amb l'escola i vam veure dibuixos i llibres. Em va resultar avorrit encara que nosaltres també vam fer dibuixos.
    Roger Martínez, 1r ESO B

    ResponElimina